feel

feel

Τρίτη 7 Απριλίου 2015

it was words that I fell for

in the end, it was words that broke my heart




δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο απ' το να έχεις υποφέρει. 
μεγάλες καταιγίδες, ασίγαστος έρωτας και θάνατος σε αλμυρό νερό.
τα σημάδια μας είναι αυτά που μας κάνουν αυτό που είμαστε


ο έρωτας και ο θάνατος πάνε πάντα μαζί. 
σκοτώνεις ένα κομμάτι του εαυτού σου για να ζήσει το "εμείς"
μόνο που εσένα σε ήθελα ολόκληρο, γι' αυτό σκοτώσαμε εμένα. 
σε λάτρεψα όπως λάτρεψες τον ανταγωνισμό. 
τον ανταγωνισμό με το χρόνο, τις υποχρεώσεις μου 
και έπρεπε πάντα να κερδίζεις. 
πάντα κέρδιζες. έχανα το μυαλό μου. 
καθετί άλλο έμοιαζε να στερείται νοήματος, 
να είναι κενό, ανούσιο.  
η όψη της λαγνείας είναι πάντα μελαγχολική. 
και πάλι, δεν καταλαβαίνω γιατί τα παρατάς 
όταν όλα αρχίζουν να γίνονται έτσι όπως θα 'πρεπε πάντοτε να είναι.


Η σιωπή σου ήταν, είναι και θα είναι 
ένα από τα πιο επώδυνα πράγματα που έχω δοκιμάσει στη ζωή μου. 
Τα λόγια σου, πάντα μια υπόσχεση που καίει.




Δεν υπάρχουν σχόλια: